Vi er glade for at byde Silas Gøttler velkommen hos Kompas Kommunikation som Lead Creative Strategist. Siden september 2019 har han været tilknyttet bureauet som freelancer, men nu har vi fastansat ham. Fantastisk for os og for vores kunder. Mød Silas lige her.
Det var kærlighed ved første klik. Da internettet begyndte at spire i midten af 90’erne, kunne Silas med det samme se potentialet, og der gik ikke længe, før han sprang fra de mere klassiske reklamebureauer over til de digitale. Og han har ikke set sig tilbage siden.
I alt har Silas 24 års erfaring fra reklamebranchen og over halvdelen af tiden, har han arbejdet på digitalt-orienterede bureauer – blandt andet som Creative Director hos Drum CPH. På hans alenlange kundeliste finder man alt fra Carlsberg, ECCO og Røde Kors til Audi, Nordea og Änglamark, som har dét til fælles, at Silas har bidraget med at drive den digitale konceptudvikling. Ligesom han gjorde i sin tid som digital konsulent hos DR Medier, hvor fokus bl.a. var på udviklingen af DR Ultra. Man kan ikke sige andet, end at Silas er manden, så snart man snakker kreativ konceptudvikling og udvikling af apps, digitale webløsninger og kundeprogrammer, der genererer leads og fastholder kunder gennem dialog.
Hvorfor Kompas?
Jeg elsker at tage kunden med på en rejse. Og det er Kompas virkelig dygtige til. Kompas har en unik profil, der kombinerer traditionel PR med digital markedsføring gennem ’Den gode historie’. I både PR og digital markedsføring er det den gode og spændende historie, der skal bære indsatsen, og det skal være noget, der fanger med det samme. Det er lige netop dét spændingsfelt, jeg synes er interessant at arbejde indenfor.
Hvad håber du at kunne bidrage med hos Kompas?
Jeg kan godt lide at være med til at drive et bureaus udvikling i en ny retning. Og jeg glæder mig til at være med at styrke Kompas’ digitalt og kreativt. Som Lead Creative Strategist hos Kompas håber jeg at kunne være med til at udvikle endnu flere kunders forretning. Ikke kun det kreative, men også det strategiske, fordi de to ting hænger sammen.
Hvad er din tilgang til arbejdet?
Jeg tror på, at god kreativitet skaber god forretning for kunderne.
Så kan vi sparre om din virksomhed eller produkts udfordringer og muligheder – og om Kompas kan hjælpe.
0