Kunde:

Orkla

Det er bare god granola – og et godt mediemix
pauluns-v2

Krunsj! Sådan lyder det, når man spiser granola, der smager så godt, man skulle tro, den var fyldt med raffineret sukker, fedt og en masse tilsætningsstoffer. Men nej, det er bare god granola fra Paulúns udviklet i samarbejde med diætister, gastronomer og råvarespecialister, så forbrugerne kan nyde den gode smag med god samvittighed.

Og netop dét er et budskab, der smager af succes. Derfor blev ’bare god granola’ også omdrejningspunktet, da vi hjalp Paulúns og deres storebror Orkla med at lancere en ny granola på det danske marked.

For at nå helt ud på morgenmadsbordene hos danskerne valgte vi at krydre de traditionelle tv-spots med outdoor, radiospots, en solid PR-indsats og en omfattende influencerkampagne med overbevisende resultater. På den måde fik vi ikke blot sparket døren ind hos familien Danmark, men også hos de yngre kernemålgrupper.

Så kan du tygge lidt på den.

Vil du læse mere om vores kompetencer inden for fødevarer, så læs her

pauluns-outdoor