Kunde:

GlaxoSmithKline

Når en kampagne handler om mere end bare produkt og brand

Vi har behov for alle slags vitaminer hele livet igennem, og i bestemte livsfaser har vi desuden forskellige behov. Men hvordan får man danskerne til at interessere sig for vitaminer og mineraler – også uden nødvendigvis at tale produkt og brand?

Når vitaminer ikke kun kommer i pilleform
De fleste ved, hvor stor betydning vitaminer og mineraler har for ens helbred og deres gavnlige effekt som supplement til en vitamin- og mineralfattig kost. Multi-tabs er i dag et af de stærkeste brands inden for kosttilskud med en bred vifte af produkter, der er udviklet til forskellige ernæringsmæssige behov, på tværs af forskellige aldre og livsstile.

Sammen med Multi-tabs samarbejdede vi derfor om en række aktiviteter, heriblandt SoMe-kampagner og influenceraktiviteter, der overordnet satte fokus på vitaminer og mineralers rolle.

På sociale medier udviklede vi indhold bl.a. med inspiration til vitaminholdige opskrifter og fødevarer, konkurrencer, quizzer samt forslag til aktiviteter for hele familien.

Multi-tabs dækker en bred målgruppe, som vi lykkedes med at målrette budskaber til primært via sociale medier. Se et par af eksemplerne herunder.