Kunde:

Otivio

Produktlancering og digitalt studie – et banebrydende match

Hvad skal der til for at succes med at lancere og skabe tillid til et nyt medicinsk udstyr? Og hvordan opsamler man samtidig vigtige viden om brugen af behandlingen i ‘den virkelige verden’?

De spørgsmål stod Otivio overfor med FlowOx – et innovativt medicinsk udstyr til behandling af en række af de mest typiske symptomer forbundet med Multipel Sclerose (MS).

Svaret? Ja, det blev Emano-projektet. En digital milepæl inden for sundhedspleje og studiedesign (hvis vi selv skal sige det).
Sammen med Otivio har Kompas Kommunikation hjulpet med at udtænke, udvikle, designe og lancere Emano-projektet.

  • En skalerbar go-to-market-strategi med Danmark som pilot for både nordisk og globalt at ekspandere modellen
  • Et fuldt digitalt studie og økosystem, hvor patienter og læger ikke behøver at mødes fysisk, men hvor al dialog og dataopsamling foregår digitalt
  • Et strategisk partnerskab med Dansk Multipel Sclerose Center på Rigshospitalet

Resultatet?
En succesfuld lancering af FlowOx og Emano-projektet i Danmark og Norge, som allerede nu er ved at sprede ringe i vandet til andre lande.

Vi er stolte og glade for at have været med helt fra start. Og vi glæder os til at se, hvor Emano-projektet tager os hen de kommende år.

Hvis I er nysgerrige på at læse mere, så klik ind på projektsiden her: https://emano.flowox.com/da/ eller send en mail til Thomas Hartvig thomas@kompas.dk.